Μενού
Καλάθι

Πολιτική Επιστροφών

Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε γιατί είναι ελαττωματικό, λάθος ή αν απλά αλλάξατε γνώμη μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα επιστροφής εύκολα και γρήγορα στο orders@robertfashion.gr ή στο τηλέφωνο 2103451127.

Η ομάδα της Robert Fashion είναι πρόθυμη να σας βοηθήσει για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Για να δεχτούμε την επιστροφή σας, θα πρέπει:

  • Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.
  • Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Προτιμήστε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχετε ανοίξει, αλλιώς διαλέξτε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά. 

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσετε:

  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Συγκεκριμένα τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
  • Τα μαγιό θα πρέπει πάντα να φέρουν το αυτοκόλλητο υγιεινής.
  • H συσκευασία τους θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.
  • Σημείωσε εδώ ότι, το κόστος της αποστολής για επιστροφή (κόστος ανάλογα την περιοχή) και το κόστος της αντικαταβολής (2.50€), βαραίνουν τον πελάτη.

Παράδοση λανθασμένου ή ελλιπούς προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε ή εάν λείπει κάποιο μέρος μπορούμε να το διορθώσουμε μετά από επικοινωνία μαζί μας στο orders@roberfashion.gr ή στο 2103451127.

  • Σημείωση το κόστος της αποστολής βαραίνει το κατάστημα.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης*

 Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:

  • Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (πχ.εσώρουχα γυναικεία ή ανδρικά)
  • Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).
*Τα παραδείγματα είναι ενδεικτικά.

Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση

  • Για τις επιστροφές λόγω υπαναχώρησης, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης ξεκινά άμεσα, με την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στη μεταφορική εταιρεία. Οι επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης.
  • Εάν διαλέξατε την επιστροφή χρημάτων και η εξόφληση της παραγγελίας σας είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχετε καταβάλει για το συγκεκριμένο ή τα συγκεκριμένα προϊόντα, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την εν λόγω παραγγελία. Τα χρήματά σας αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σας, είτε ως κατάθεση από την Robert Shop IKE.
  • Σε περίπτωση εξόφλησης της παραγγελίας σας με αντικαταβολή, θα πρέπει να μας κοινοποιήσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού και συγκεκριμένα: ΙΒΑΝ λογαριασμού, τραπεζικό ίδρυμα, ονοματεπώνυμο δικαιούχου (το οποίο θα πρέπει να είναι ταυτόσημο με το πρόσωπο που παρέλαβε και εξόφλησε την παραγγελία) καθώς και κάποιο αποδεικτικό (π.χ. φωτογραφία από την αρχική σελίδα του βιβλιαρίου καταθέσεων ή φωτογραφία από το web banking όπου φαίνεται το όνομά σας) ότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός ανήκει σε εσάς. Αν δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να εμφανίζεστε ως ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί και μια υπεύθυνη δήλωση, επικυρωμένη από ΚΕΠ, ότι επιθυμείτε την κατάθεση των χρημάτων σας σε λογαριασμό τρίτου. Σημειώστε εδώ ότι, το κόστος της αντικαταβολής, που είναι 2,50 € ανά αποστολή και της αποστολής που είναι 3.99€, καθώς επίσης και τα εφάπαξ έξοδα τράπεζας δεν επιστρέφονται.
  • Για τις επιστροφές λόγω παραλαβής λάθος προϊόντων, θα επιλέξουμε είτε να σας αντικαταστήσουμε το λανθασμένο προϊόν με το ορθό είτε να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο της αγοράς σας.
  • Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σας με δικά μας έξοδα, εφόσον έχουν ολοκληρωθεί οι προηγούμενες διαδικασίες.

Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Παραστατικό αγοράς

  • Για να μπορέσετε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να έχετε κρατήσει το παραστατικό αγοράς.
  • Αν έχετε παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσετε δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβετε στη συσκευασία. Το κατάστημα θα σας αποστείλει το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβει τα προϊόντα.
Ελαττωματικό προϊόν

  • Στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.
  • Για να επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, καλό θα είναι να φωτογραφίσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Φροντίστε οι φωτογραφίες που θα μας στείλετε να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περιγράψτε το πρόβλημα ώστε η ομάδα της Robert Fashion να έχει την πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας και θα σας αποστείλουμε e-mail ή θα σας καλέσουμε στο τηλέφωνο για την εξέλιξή του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
  • Εάν κάποιο προϊόν που αγοράσατε ανήκει σε κατηγορία που δεν επιτρέπονται επιστροφές για λόγους προστασίας υγείας και είναι ελαττωματικό, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας μας για να σας βοηθήσουμε για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε.
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Χρησιμοποιούμε εργαλεία όπως τα cookies για να σου προσφέρουμε μία κορυφαία προσωποποιημένη εμπειρία, για να σε βοηθήσουμε να βρεις ευκολότερα αυτό που ψάχνεις, καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Πολιτική Απορρήτου.